April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

خرید عطر اصل در تهران و سایر شهرستان‌های ایران، یکی از دغدغه هایی است که برخی افراد با آن رو به رو هستند. در این مطلب قصد داریم نکات مهمی که در خرید عطر باید در نظر بگیرید را به شما آموزش دهیم و سپس پرطرفدارترین عطرهای مردانه و زنانه را به شما معرفی خواهیم نمود، پس تا پایان همراه ما باشید.

بهترین فروشگاه خرید عطر و ادکلن اصل در تهران | درین عطر

راهنمای خرید عطر و ادکلن

در ادامه نکاتی آورده شده اند که توجه و رعایت آن‌ها می تواند کمک زیادی به شما در خرید یک عطر و ادکلن مناسب کند.

1) توجه به نوع عطر

عطرها را می توان از نظرهای مختلفی به دسته بندی های گوناگونی تقسیم نمود. از نظر طبع، غلظت، ماندگاری، پخش بو، قیمت، مکان مناسب، سن و سال و ... . به عنوان مثال اگر به دنبال عطری برای مراسم‌ها و جلسات مهم هستید تا به عنوان عطر امضای خود از آن استفاده نمایید، باید از یک عطر با کیفیت و رسمی استفاده کنید. اما اگر به دنبال عطری برای دورهمی ها و استفاده روزمره هستید، عطرهای ملایم و اسپرت گزینه بهتری هستند.

پس بنابراین بهتر است ابتدا مشخص کنید که عطر را برای استفاده در چه جاهایی می خواهید و اینکه چقدر قیمت برایتان اهمیت دارد و مواردی از این قبیل؛ هر چه فیلترهای خود را بیشتر کنید، گزینه های محدودتری برایتان باقی می ماند و انتخاب راحت‌تری خواهید داشت.

2) خرید از یک فروشگاه معتبر و مطمئن!

یکی از بزرگترین معضلات خرید عطر و ادکلن چه به صورت حضوری و چه آنلاین، اطمینان از اصالت عطر است. متاسفانه برخی از فروشگاه‌ها به دلیل اینکه سود بیشتری به جیب بزنند، عطرهای تقلبی و High Copy را به عنوان اورجینال به فروش می رسانند! با توجه به شباهت زیادی که این عطرها به نمونه اصلی دارند، افراد عادی از روی ظاهر نمی توانند تشخیص دهند که عطر اصلی است یا تقلبی و تنها بعد از استفاده از عطر و کیفیت پایین آن به این نکته پی خواهند برد!

بهترین پیشنهادی که می توان برای خرید عطر و ادکلن اورجینال داشت، خرید از یک فروشگاه معتبر است که به شما گارانتی اصالت دهد تا شما بدون هیچ دغدغه و نگرانی بتوانید تمامی عطرهای خود را خریداری نمایید.

3) مشورت با مشاورین عطر و ادکلن!

اکثر مشاورین در فروشگاه های عطر و ادکلن می توانند به شما مشورت خوبی دهند تا بتوانید متناسب با ویژگی ها و سلیقه و استایل خود، بهترین انتخاب را داشته باشید. پس اگر در انتخاب عطر خود شک و تردید دارید، به حرف این مشاورین گوش دهید.

آشنایی با پرطرفدارترین عطرهای موجود در بازار!

در لیست زیر نام 4 مورد از پرطرفدارترین عطرهای موجود در بازار برای شما آورده شده است که شما با توجه به سلیقه و علایقتان می توانید یکی از آن‌ها را خریداری نمایید. این عطرها در اکثر رتبه بندی های بهترین ادکلن زنانه و مردانه قرار دارند و در سراسر جهان از جمله ایران مورد استقبال بسیاری از آقایان و بانوان قرار گرفته اند.

1) ادکلن بلو شنل مردانه |  Bleu de Chanel

بهترین فروشگاه خرید عطر و ادکلن اصل در تهران | درین عطر

عطر بلو شنل یکی از بهترین عطرهای ساخته شده برای آقایان در جهان است که در سال 2010 توسط کمپانی مشهور Chanel طراحی و به بازار روانه شد. این عطر با سه غلظت پرفیوم، ادوپرفیوم و ادوتویلت در بازار وجود دارد و شما با توجه به سلیقه و موقعیت خود می توانید یکی از این عطرها را خریداری نمایید.

  • نت‌های اولیه: لیمو - گریپ فروت - فلفل صورتی - نعناع - ترکیبات آلدهیدی
  • نت‌های میانی: جوز هندی - زنجبیل - ملون - یاسمن
  • نت‌های پایانی: چوب صندل سفید - وتیور - سدر - مشک - گل لادن - نعناع هندی

2) عطر کالوین کلاین ایفوریا زنانه |  Calvin Klein Euphoria

عطر ایفوریا زنانه در سال 2005 نخستین بار توسط کمپانی مشهور و آمریکایی Calvin Klein طراحی و روانه بازار شد. این عطر نیز جز پرطرفدارترین عطرهای زنانه جهان است و همچنین می توانید آن را به عنوان هدیه نیز به دوستان و عزیزان خود بدهید. این عطر در حال حاضر در کشور ما با سه نسخه آمریکایی، فرانسوی و اسپانیایی موجود است که نسخه آمریکایی بالاترین قیمت و کیفیت را دارد و نسخه اسپانیایی از کیفیت و قیمت متوسطی برخوردار است.

  • نت‌های اولیه: انار - هلو - تمشک
  • نت‌های میانی: گل ارکیده - گل نیلوفر
  • نت‌های پایانی: مشک سفید - چوب ماهون - گل بنفشه - کهربا

3) ادکلن دیور ساواج مردانه |  Dior Sauvage

بهترین فروشگاه خرید عطر و ادکلن اصل در تهران | درین عطر

ادکلن ساواج از کمپانی مشهور و پرآوازه Dior در سال 2015 طراحی و روانه بازار شد. این عطر نیز همانند بلو شنل در سه نسخه پرفیوم، ادوپرفیوم و ادوتویلت در بازار موجود است. جالب است بدانید کمپانی دیور برای کمپین تبلیغاتی این عطر از بازیگر مشهور هالیوودی، جانی دپ (Johnny Depp) استفاده کرد. این کمپین باعث افزایش شهرت و میزان فروش ساواج دیور شد.

  • نت‌های اولیه: فلفل - ترنج
  • نت‌‌های میانی: شعمدانی - فلفل صورتی - لامی - اسطوخودوس - خس‌خس - فلفل سیچوان - نعناع هندی
  • نت‌های پایانی: سدر - آمبرکسان - لابدانیوم

4) عطر کوکو شنل مادمازل زنانه |  Coco Mademoiselle Chanel

عطر کوکو شنل مادمازل از شاهکارهای دنیای عطرسازی برای بانوان است و شاید کمتر شخصی پیدا شود که رایحه این عطر را نپسندد. کوکو مادمازل در سال 2001 توسط برند Chanel طراحی شد و در سه سال پی در پی جایزه بهترین عطر سال را به دست آورد. نت‌های بویایی تشکیل دهنده این عطر عبارتند از:

  • نت‌های اولیه: پرتقال - پرتقال ماندارین - شکوفه‌ی درخت پرتقال - نارنج
  • نت‌های میانی: درخت گل ابریشم - گل یاسمین - گل رز - یلانگ‌یلانگ
  • نت‌های پایانی: دانه‌ی تونکا - گیاه پاتچولی - اپوپوناکس - وانیل - اوک‌موس - مشک

خرید عطر و ادکلن با گارانتی مادام العمر!

شما می توانید تمامی عطرهای موجود در بازار از جمله عطرهای معرفی شده در مطلب فوق را به همراه کارت گارانتی مادام العمر اصالت از درین عطر (www.dorinatr.com) خریداری نموده و در سریع ترین زمان و درب منزل تحویل بگیرید. درین عطر اولین فروشگاه تخصصی عطر و ادکلن است که محصولات خود را با ضمانت و گارانتی مادام العمر اصالت به دست مشتریان می رساند تا دیگر کسی نگرانی از بابت خرید عطر و ادکلن اصل نداشته باشد.

کلام پایانی

امیدواریم این مطلب مورد توجه‌تان قرار گرفته باشد و مطالب مفید و کاربردی را آموخته باشید. لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در زیر این مطلب با ما به اشتراک بگذارید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: